تمام توان رسانه های استكبار صرف القای یك دروغ بزرگ می شود
نوشته شده توسط : breketid

'نادر طالب زاده' دوشنبه شب در 'همایش هیپنوتیزم رسانه ای' اظهارداشت: همه شبكه ها و رسانه های تاثیرگذار جهان با نفوذ چند نفر اداره شده و جریان خاصی قصد القای اسلام و ایران هراسی را در جهان دارند.

وی افزود: آنها با ساخت فیلم هایی مانند 'بیت المقدس، شمارش معكوس'، ' غیرقابل تصور'، ' ایمورتال ' و نظایر آنها، آنچنان شهروندان خود را شست و شوی مغزی داده اند كه مسلمانان ایران را تهدیدی برای خود دانسته و با حمله نظامی به ایران موافق می شوند.

این استاد و مستند ساز سینما افزود: سیاست سینمای هالیوود، مظلوم نمایی سربازان آمریكایی و معرفی ایران به عنوان خطری هسته ای در جهان بوده و حتی كلیسا با در دست داشتن 160 ایستگاه تلویزیونی همین سیاست را دنبال می كند.

طالب زاده همچنین برهه كنونی را بسیار حساس دانست و تاكید كرد: بایستی اقدامات آنها علیه نظام اسلامی را به طور دقیق رصد كرده و با هوشیاری عمل كنیم.

وی در پاسخ به سوال یكی از دانشجویان گفت: فیلم 'جدایی نادر از سیمین' فیلم خوبی بوده و عمكرد ' اصغر فرهادی ' نیز در حین دریافت جایزه بد نبود؛ هر چند در پشت اهدای جوایز اسكار، سیاست های هالیوودی نهفته است.

وی افزود: آنها همواره با هدف تفرقه افكنی در میان مسوولان نظام جمهوری اسلامی عمل می كنند كه لازم است در این زمینه هوشیاری بیشتری داشته باشیم.

همایش هیپنوتیزم رسانه ای یكشنبه شب با حضور نادر طالب زاده و 'رشید بن عیسی'یكی از كارشناسان سابق یونسكو در تالار علامه فیض كاشانی دانشگاه كاشان همراه با اكران بخشی از آخرین ساخته های سینمای هالیوود درباره ایران هراسی برگزار شد.

1724/7431





:: برچسب‌ها: نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: